יום חמישי, 17 באוקטובר 2019

17-10-2019 - אל איצטדיון "Bernabéu" ו"סע וטייל" ברחבי מדריד עם Segway

השכמנו בעצלתיים...הכנו ארוחת בוקר, ארגנו את המזוודות..כי מחר בשעה 06:00 אנחנו צריכים לצאת לשדה התעופה, סיימנו להתארגנן ויצאנו אל עבר תחנת הרכבת התחתית הקרובה כדי להגיע ולבקר באצטדיון של "ריאל מדריד", אליו צריך לנסוע ברכבת התחתית...מצאנו את תחנת הרכבת ממנה ניתן להגיע לאיצטדיון, קנינו כרטיסים (יש כרטיס לקבוצה של עד 10 אנשים) ויצאנו לדרכנו מתחת לבתי העיר מדריד

אצטדיון סנטיאגו ברנבאו (בספרדיתEstadio Santiago Bernabéu) הוא אצטדיון הכדורגל במדריד, המשמש משנת 1947 כמגרשה הביתי של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד.

הגענו לתחנה...אחרי שהחלפנו רכבת, יצאנו בדיוק מול האיצטדיון...אבל הקופות היו בצד השני של האיצטדיון ולכן נאלצנו לכתת רגלנו לקופות ולשוב לכניסה הראשית...נכנסים, עולים במדרגות ואז נכנסים ל"היכל התהילה" של ריאל מדריד...עוברים אותו ומגיעים ליציע לתצפית על כר הדשא...

ממשיכים ללכת ועוברים דרך חדרי ההלבשה והרחצה ומשם יוצאים אל כר הדשא...

מצלמים ומצטלמים...רואים סרט תלת מימד עוברים דרך החנות לממכר מזכרות שלא היתה מביישת אף מרכז מסחרי בארצנו  ואז מסתיים סיור, מרשים, מדהים, אבל כאחד שכדורגל אינו בראש מעייניו הייתי מותר על מעבר בהיכל התהילה ורץ ישר להתרשם מהאיצטדיון עצמו וכל "הפסיליטיס" שבאמצעותם מתחזקים את המקום,

אתמול ליד ארמון המלך ראינו קבוצה של ישראלים רוכבת על  "סגווי" והבחור על ה"סגווי" הדריך אותם בעברית.
"נדלקנו" על הרעיון של לנסוע ולטייל ברחבי מדריד עם "סגווי" ולקחנו ממנו את הפרטים, בערב כבר סגרנו עימו שנגיע בצהרים לעשות סיור רכוב ע"ג "סגווי" (כמובן בהדרכתו).

שוב לקחנו רכבת תחתית ונסענו לעבר משרדי החברה הממוקמים במרכז העיר מדריד

הגענו !, חתמנו על מסמכים המסירים כל אחריות אפשרית מהחברה , הצטיידנו בציוד בטיחות וקדימה לדרך...לא לפני שעושים הדרכה מלאה כיצד "נוהגים" בכלי...שהדבר החשוב ביותר זה כיצד עולים ויורדים מהכלי מבלי שהוא יתחיל לנסוע באופן לא רצוני...

אחרי כמה ניסיונות כולנו הבנו את הרעיון המרכזי של ה"נהיגה" בכלי ויצאנו לדרכנו...

בהתחלה נוסעים ברחובות הצדדים...תופסים מיומנות !

אח"כ גם יוצאים לרחוב הראשי...

עוברים בדרך ליד ביתו של דון מיגאל דה סרוונטס ...הסופר הספרדי שכתב את הספר "דון קישוט מלה-מנצ'ה".

ממשיכים אל עבר Parque de El Retiro , הפארק הינו חלק מ"הריאה הירוקה" של מדריד (כמו גני יהושע בת"א), באזור הפארק נמצאים מספר מוזיאונים, הגנים הבוטנים המלכותיים, ואפילו מצפה כוכבים...בקיצור שווה סיור ממוקד (שכרגע מבחינת הזמנים שלנו , לא היה בנמצא).

עצרנו לסיור קצר בגנים הבוטניים

ואז הערב החל לרדת והתחלנו לחזור אל נקודת המוצא של הסיור.

החזרנו את "הרכבים"

נהננו עד מאד !!!

Madrid Segway Toure

ויצאנו לעבר הדירה למנוחה ומקלחות, הערב אנחנו יוצאים לאכול ארוחה ערב אחרונה בטיול על אדמת ספרד