יום ראשון, 13 באוקטובר 2019

13-10-2019 "טראק" בשמורת הטבע Aigüestortes ואגם Saint Maurici

השכמנו קום, השמים היו כחולים, כמעט ללא עננים, בשעה 08:30 עלינו לקחת את הסעה העולה מהישוב Espot אל עבר רכס ההרים Cascade de Ratera ממנו מתחיל המסלול ההליכה אל אגם Saint Maurici, המסלול במגמת ירידה (ניתן גם לעשות אותו בעליה), הנסיעה נעשת ברכבי 4X4 מסוג "ריינג-רובר" "דיפנדר" בכל רכב 8 נוסעים ! בכניסה לישוב Espot יש "תחנת מוניות" באים נרשמים בתור מקבלים מספר לכלי הרכב, וממתינים לרכב שישוב מההר ויאסוף אותך למעלה אל תחילת המסלול...

גם כאן ניתן לתמונות לדבר...

מחכים להסעה...בסבלנות, יש מקום לכולם !

בדרך במעלה ההר...

ואז מתגלה האגם במלוא הדרו - Saint Maurici
תצפית על Saint Maurici

הבאנו הפעלה לדרך ...שיהיה קצת עיניין

סתיו ארופאי , העצים בגווני שלכת !

סוף המסלול, הגענו להסעה האחרונה שיורדת מההר...

סיכום המסלול:
הליכה קלילה בנוף מדהים במזג אוויר מעולה, מתאים גם למשפחות עם ילדים קטנים, כמובן אם עושים זאת במגמת ירידה !

סיימנו את המסלול וירדנו מההר, הגענו לחניון (תחנת המוניות) וגילינו שיש לידו מגרש משחקים קטן לילדים...אז כולם כמובן שכחו את גילם וקדימה ל"משחקיה":

עפ"י התחזית, היום בערב/מחר בבוקר מזג האוויר עומד להשתנות ולאחר שבוע ימים של שמש שחיממה את כל חצי האי האיברי (ספרד-פורטוגל), נכנס מזג אוויר סגרירי שאמור לשהות כשבוע מעל האזור בו אנו מטיילים...אז משנים כיוון ומקדימים את הירידה דרומה... הכיוון מדריד !