יום שבת, 12 באוקטובר 2019

12-10-2019 אל שמורות הטבע של הפרינאים ועצירה בדרך ל"רפטינג"

השכמה מוקדמת 07:30, ארוחה ב - 08:00 כי בשעה 10:00 אנחנו צריכים לעשות "ראפטינג" בעיירה Sort !

השמש רק החלה להפציע מעבר לעננים ואנחנו כבר עוד מעט מגיעים לעיירה Sort, העיר משמשת כמרכז פעילות ה"אקסטרים" באזור (סקי, טיפוס הרים, "ראפטינג", טיולי "טרקטורונים" וכו')

הגענו למרכז העיר אל החברה  La Rafting Company עימה נבצע את השייט בנהר...הכל "מטוקטק" כמו שעון...עולים על חליפות גלישה, אפודות ציפה, מודדים קסדות וקדימה אל הרכבים שלוקחים אותנו במעלה הכביש אל עבר נקודת הזינוק של ה"רפטינג"

ועכשיו ניתן לתמונות לדבר...

לסיום "הרפטינג" רק נציין ש...המצלמה העמידה במים שרכשנו יום קודם ב"אנדורה" הוכיחה את עצמה...
טוב ועכשיו כבר השעה כבר אחת בצהרים (יום שבת) וצריך למצוא מקום לאכול ארוחת צהרים....חיפשנו בכל הסביבה וכל המסעדות תפוסות עד "אפס" מקום, ואם תרצו לאכול תמתינו לארוחת ערב...
קיבלנו החלטה לנסוע למקום הלינה המרוחק 35 דקות נסיעה, ולנסות ולמצוא שם מקום לארוחת צהרים (עוד מעט כבר ערב...)
עלינו לרכבים והתחלנו לטפס אל עבר הכפר Espot המשמש נקודת זינוק לעבר מסלול הליכה שאנחנו אמורים לעשות מחר.
הגענו ל- Espot, כל המסעדות סגורות, בכניסה לכפר יש פצריה פתוחה...אני העדפתי כבר לקנות ב"סופר" כמה מצרכים ולעשות ארוחה קלה ובערב ללכת ולאכול ארוחה כמו שצריך...השאר (יותר נכון כולם) רצו להכנס לפצריה, אמרתי להם "בתאבון" ויצאתי לבדי לסיור ראשוני בכפר Espot שישמש "ביתנו" ליומיים הקרובים.
חזרתי אחרי שעה..."כולם" יצאו מהפיצריה ורק דבר אחד היה להם להגיד על האוכל - "מגעיל"...הסתבר שהפיצות היו קפואות וראו ימים טובים יותר, הירקות היו לא טריים ובקיצור, ניראה שכולם כבר ירוצו הערב לשרותים (מה שקרה באמת !) ורק אני חייכתי והוצאתי מפי את המילים "אמרתי לכם" !!!

התארגנו ברכבים ויצאנו לעבר הדירות שהזמנו מראש...מסתבר שלא ניתן להגיע עם הרכב עד הדירות ונדרש ללכת כ- 150 מטר עם כל הציוד עד בית הדירות, הגענו .... משפ' של גיסתי קיבלה את קומת הקרקע ואנחנו עלינו לקומה השניה, התמקמנו, הלכנו לנוח ובערב יצאנו לשוטט בכפר (הוא לא גדול) ולאכול ארוחת ערב באחת מהמסעדות, בחרנו במסעדה איטלקית, האווירה היתה נעימה, המסעדה היתה מעוצבת בטוב טעם והשולחן היה ערוך בצורה יפה, התפריט היה רק בספרדית (וב"קטלנית"), אבל זה לא הפריע לנו להזמין בעזרתו האדיבה של Google Translate !
אכלנו, שתינו ונהננו מהאווירה החמימה, מחר בלילה אמור להתחיל לרדת גשם וכבר מתחילים להרגיש בחוץ את הירידה בטמ"פ.